woensdag 1 april 2020

Bday Hat


Hallo allemaal,

Dat de hoedjes momenteel favoriet zijn hadden jullie al in de gaten.
Vandaag een heren versie om jullie te inspireren.


Onlangs kwam de gave collectie van Crealies uit en deze Steampunk hoed (CLCZ24) kon ik niet weerstaan.
Met het Gentlemen Style design van Joy crafts (6011/0636) heb ik de basis bekleed. Dit design papier is echt geweldig voor dit project. 


In deze set zitten ook mallen voor het maken van de gaatjes voor bijv. een touwtje om nog meer Steampunk effect te creĆ«ren. Ook zitten er mallen bij voor het maken van een bril voor op de hoed (deze heb ik nog niet gebruikt) en een band. De gesp op de band komt uit de Buckle & Belt set uit de Vintage Jeans collectie van Joy crafts. Deze heb ik in zwart gestanst en daarna bewerkt met Cadence Finger Wax. Deze leuke wax heb ik ook gebruikt om de tandwielen te bewerken. 


De digi van Mo Manning vond ik er echt leuk bij passen. Met de Zig Clean Colors heb ik deze gekleurd. Het blijven toch echt zo'n fijne stiften, ik ben er nog steeds erg blij mee. 

Ik ga weer lekker verder met een volgende creatie, tot snel !

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten