zaterdag 25 april 2020

Het juiste recept


Hallo allemaal,

Het was alweer een tijdje geleden dat ik met de Alcohol inkt aan de slag ben geweest. Hoog tijd dus om hier weer eens mee aan de slag te gaan.


Het leuke van Alcohol inkt vind ik het verrassingseffect. Vooraf had ik wel al een idee hoe het eindresultaat eruit zou komen te zien maar toch is het steeds weer een verrassing.
Nadat de inkt gedroogd is heb ik er nog met Archival inkt de gardes in gestempeld. 
Zowel de garde alsook de voorraadpotten, de pannenlap en de ovenhandschoen komen uit de Bubbly Girls Party stempelset van Finditt (YCCS10057).


De kleine kok is een digi van Lili of the Valley, deze heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.
Op de zwarte banner van Vegan Leather heb ik een banner gemaakt met een tekststempel uit de CDST-0043 stempelset van Carlijn Design.
Dit hele geheel heb ik gemaakt op een basis gemaakt met Dutch Doobodoo mal 470.713.151.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoek en graag tot snel !

Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten