maandag 13 april 2020

Bewerkte kaasplank


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie een mooie 2de paasdag wensen. Ik hoop dat alle eitjes gevonden zijn en iedereen toch een beetje kan genieten van deze vreemde paasdagen.
Afgelopen week ben ik in de weer geweest met de nieuwste spullen uit de Jenine's mindful collectie van Studio Light.


Voor de basis van deze creatie heb ik de kaasplank mal van Dutch Doobadoo (470.713.167) gebruikt. Eerst heb ik deze uit Kraft gemaakt en vervolgens bekleed met het papier uit de PPJM05 paperpad. Door verschillende soorten design papier uit deze paperpad te scheuren en samen te voegen krijg je zo weer een mooi geheel.


Deze collectie bevat ook twee prachtige die-cut blokken (A6STANSBLOKJMA03 EN O4).
Door de afbeeldingen uit deze blokken bij elkaar te voegen en te werken met lagen krijg je een mooi geheel.





Stempelset STAMPJMA09 heb ik nog gebruikt in de achtergrond omdat ik deze na het verwerken van de die-cuts toch wat saai vond.
Met de Cadence Dora Hybrid Metallic heb ik rondom de kaasplank een subtiel goudenrandje gemaakt. De Cadence mos is natuurlijk ook kei leuk om erbij te verwerken.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen en zie jullie graag weer terug bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten