maandag 27 april 2020

Sewing


Hallo allemaal,

Ik heb mezelf met dit kaartje een beetje uitgedaagd met het kiezen van de kleuren. Rood en groen in de hoofdrol waar ik normaal liever toch roze kies. Het viel dus niet mee maar uiteindelijk ben ik blij verrast met het eindresultaat.


Voor de basis heb ik mal 470.713.776 van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze mal is bedoeld voor een album maar hij is natuurlijk ook geschikt voor het maken van een kaartje. Met het Sewing Love design papier van Scrapboys heb ik de basis bekleed. In de achtergrond heb ik met de Streetwear stempelset (6410/0529) van Joy crafts gewerkt.  Uit de Streetwear collectie van Joy crafts heb ik ook de border mal (6002/1498) gebruikt voor extra effect aan de zijkanten van deze kaart.


Crafter's Companion heeft een leuke lijn uitgebracht die in het teken staat van handwerken en knutselen. Uit deze lijn heb ik de borduur-ringen gebruikt. Met zilver embossingpoeder heb ik de sluiting bovenaan de bewerkt.
De Numbers #COC-098 mal van Coosa Crafts heb ik gestanst in zwart cardstock en ook nog verwerkt in de achtergrond. Hierdoor vormt het meer een geheel doordat er ook nummers zitten in de stempels in de achtergrond.
De digi van Mo Manning past natuurlijk uitstekend bij dit thema. Met de Albrecht Dürer potloden van Faber Castell heb ik haar van kleur voorzien.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit handwerk kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !



2 opmerkingen:

Ciela zei

Mooi Lilian en leuk eens van je favoriete kleuren af te wijken.

Grenouille Greetings zei

It's lovely to see you playing along with the fun at Mo's Digital Pencil Challenge with this delightfully pretty card. Your colouring is lovely and all of your design elements are delightful!

Een reactie posten