woensdag 15 april 2020

Veel liefs


Hallo allemaal,

Al een hele tijd spookt er een idee door mijn hoofd met een kaartje met mica maar het kreeg nog niet echt vorm. Inmiddels is het spreekwoordelijke "ei" gelegd en is dit de uitkomst.


Afgelopen week kwamen er weer gave mallen van Studio Light uit. Deze ticketmal (STENCILSL276) is denk ik wel mijn favoriet. Hij is echt leuk qua formaat om als label te gebruiken aan bijvoorbeeld een kado maar ook leuk om op een kaartje te verwerken.
Met het Country Garden design papier van Joy crafts (6011/0643) heb ik de basis bekleed.


De nieuwe vosjes stempelset van CC designs (CCD-0196) heb ik gekleurd met de Inktense potloden van Derwent. Deze potloden gebruik je met water maar zijn na opdroging watervast, ideaal dus om op krimpfolie te gebruiken. Op het krimpfolie zie je veel minder kleur maar dat komt helemaal goed tijdens het krimpen. Kei leuk dus om de krimpfolie weer eens tevoorschijn te toveren.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. 
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

1 opmerking:

Miriam Gubbels zei

Hoi Lilian, welke mal heb je gebruikt voor de kaart op zich, de basis zeg maar, ik vind het een super leuke kaart geworden.
Gr Miriam

Een reactie posten