maandag 20 april 2020

Cupcake trio


Hallo allemaal,

Vandaag een lekker zoet kaartje om met jullie te delen. 


Voor de basis heb ik mal 470.713.781 uit de nieuwste collectie van Dutch Doobadoo gebruikt.
Met een pons van Vaessen heb ik nog een sierrandje gemaakt aan beide zijde van het middengedeelte van de mal.
 Met het Tea Party design papier van Joy crafts heb ik de mal bekleed.


De cupcakes van Marianne Design (COL1481) zijn zooo leuk ! Ik heb drie verschillende cupcakes "gebakken" en als trio bij elkaar gezet.
Het meisje op de digi van Mo Manning zit in de digi ook voor een cupcake, deze heb ik hier eraf geknipt omdat ik het leuker vind als ze voor deze cupcake zit.
Het kleurwerk heb ik met de Zig Clean Colors gedaan.

De slingers in de achtergrond zijn gemaakt met een oude mal van Marianne Design. Ze blijven leuk en passen nu perfect bij dit tafereel. Wie iets bewaard die heeft wat zullen we maar zeggen, hihi.
De tekst van Carlijn design (CDST-0043) past leuk op de buitenzijdes van dit model kaart. Extra leuk dus om deze verticale teksten hier te gebruiken.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten