dinsdag 31 maart 2020

Flower Hat


Hallo allemaal,

Ik ben helemaal into de hoedjes, zo leuk om deze te bewerken.
Voor dit project ben ik lekker aan de klieder geweest met van allerhande producten.


De basis is de mdf hoed van Crealies (CLMDF05), deze heb ik eerst voorzien van een laagje Gesso voor een betere hechting.
Met papier uit PPJMA03 en PPJMA05 paper pads van Studio Light heb ik de hoed bekleed. Het papier heb ik met Mod Podge geplakt. Nadat de Mod Podge gedroogd is heb ik met stempel STAMPJMA09 van Studio Light nog accenten in de achtergrond aangebracht. 


Bijpassend bij het design papier zijn er twee die-cut blokjes uitgekomen, voor deze creatie heb ik A6STANSBLOKJMA03 gebruikt. Zo leuk om al die leuke elementen met elkaar te combineren.
Met pailletten heb ik een beetje "bling" tussen de bloemen gebracht


Rondom de hoed heb ik met Dora Hybrid Metallic van Cadence een subtiel gouden randje gemaakt.
De beide kleuren Cadence mos mogen natuurlijk ook niet ontbreken bij deze creatie. Hier en daar nog een beetje crackle paint en dan is dit project compleet.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze leuke spullen.
Bedankt voor het bezoekje aan deze blog en tot snel !

Groetjes !

1 opmerking:

Annette zei

Schitterend!!

Liefs Annette

Een reactie posten