zondag 29 maart 2020

Flying in the wind


Hallo allemaal

Soms duurt het even voor ik een idee goed "uitgebroed" heb. Ik heb dan wel iets in mijn hoofd maar is het dan net niet. Zo ook met dit kaartje, ineens valt alles op zijn plaats.


De basis is de leuke Dutch Doobadoo mal, 470.713.772. Toen ik deze mal kocht had ik er een idee maar kon de juiste plaatjes er niet bij vinden, tot deze week. Lili of the Valley heeft korting op de digi's dus ben ik even gaan snuffelen op Etsy. Uiteindelijk zaten deze twee meisjes in mijn winkelmandje.


Het kleurenwerk heb ik met de Zig Clean Colors gedaan. Het roze van de kleding op de foto hierboven is allemaal met dezelfde kleur (Pale Rose) gedaan. Door het gebruik van water kun je de kleur dus lichter maken en door meer lagen over elkaar te zetten wordt het dus donkerder.


Bij deze digi's passen de muisjes uit de Lawn Fawn Dandy Day (LF2217) stempelset perfect. Ook deze heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.


Dit tafereeltje heeft in de achtergrond design papier uit de Country Garden papier set van Joy (6011/0643). Bij deze set hoort ook een set met bijpassende onderdelen, hieruit heb ik het rondje met de tekst en de luchtballon gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen. 
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten