dinsdag 10 maart 2020

Alcohol inkt creatie


Hallo allemaal,

Ik ben weer aan de slag geweest met Alcohol inkt, wat is het toch leuk spul !
Deze keer heb ik er weer een verjaardagskaartje mee gemaakt.


Voor de basis heb ik mal 470.713.173 van Dutch Doobadoo gebruikt. Op Yupo papier ben ik met de alcohol inkt aan de slag gegaan. Ik zit nog volop in de ontdekkingsfase en ben met de transparante structuurpasta van Dutch Doobadoo hierop aan de slag gegaan. Deze combinatie pakt er leuk uit en geeft net weer iets extra's in de achtergrond.


Het leuke bijtje is een digi van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Natuurlijk mag hier en daar een beetje glittereffect niet ontbreken, dit heb ik met de Aqua Shimmer brush van Nuvo gedaan. 
De honingraad mal uit set 6002/00979 van Joy crafts past er natuurlijk perfect bij. Deze heb ik uit goud en zwart cardstock gestanst voor meer effect.


Voor de tekst heb ik maar liefst twee stempelsets van Carlijn design gebruikt, de Gefeliciteerd en de Hoera set. Ik denk dat dit mijn meest gebruikte tekststempels zijn op dit moment, ze zijn zo leuk te combineren.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren op deze regenachtige dinsdag. Gelukkig zit er genoeg kleur in dit kaartje ter compensatie, hihi.

Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij de volgende creatie.

Groetjes !

1 opmerking:

Een reactie posten