zondag 15 maart 2020

Blij ei !


Hallo allemaal,

De Lente hangt in de lucht ! 
Na al die regen en wind is er eindelijk een beetje zon. Ik kan jullie vertellen dat ik er ook echt aan toe was, net als vele met mij denk ik. 
Het goede weer heeft ook meteen zijn werking op mijn creaties, hihi.


De basis voor dit kaartje is het ei van Marianne Design (PS8055). Met het Spring Bustling design papier van Craft O'Clock (CC-ZPM-SB-23) heb ik dit bekleed. Ik heb de kleine versie hiervan gebruikt. Het ei past er niet helemaal op maar dat heb ik opgelost door in het midden achter de strik geen design papier te maken, dit zie je toch niet. Gebruik je een grote blok dan heb je dit probleem natuurlijk niet. Mijn voorkeur gaat bijna altijd uit naar de kleine blokjes omdat het patroon of de afbeeldingen hiervan vaker mooier uitkomt op kaartjes. 


In het gras heb ik een heleboel gezellige muisjes gemaakt. Deze komen uit de Dandy Day set van Lawn Fawn (LF2217) welke bij de nieuwste collectie hoort.
Het kleurwerk heb ik gedaan met de Zig Clean Colors. 
Met de Hoera stempelset van Carlijn design heb ik de tekst gemaakt, deze set past echt leuk erbij !

Dit was mijn eerste vrolijke voorjaarscreatie van dit jaar.
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot snel.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten