zaterdag 28 maart 2020

Een beetje Steampunk


Hallo allemaal,

Om jullie nog meer te inspireren na de gezellige live heb ik nog een hoed om met jullie delen. 


De basis heb ik gemaakt uit zwart cardstock. Het kleine Hello Beautiful blokje van Piatek heb ik gebruikt voor de aankleding van het bovenste gedeelte van de hoed. Met de Doily randpons van Vaessen heb ik randje in het middenstuk gemaakt.


Met zwart kunstleer heb ik de band in het midden van de hoed gemaakt. De gesp uit de Vintage Jeans Buckle & Belt set van Joy crafts past mooi in het midden. Nadat ik deze uit zwart cardstock heb gestanst heb ik hem bewerkt met Cadence Finger Wax voor een beetje doorleeft effect. Deze Finger Wax heb ik ook gebruikt op de tandwielen, zo leuk om mee te werken !
Achter de bloemen heb ik de Vintage Flourishes Branches van Joy crafts gemaakt. Het kleine beetje groen geeft net voldoende effect aan deze creatie. Wat een beetje groen al niet kan doen ....

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

1 opmerking:

Nan Langius zei

dit ziet er schitterend uit.

Een reactie posten