dinsdag 17 maart 2020

Een bloemetje voor jou


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Watercolours van Faber Castell.
Ik vind Faber Castell persoonlijk echt een geweldig merk met echt goede kwaliteit producten dus was deze mooie doos voor mij moeilijk te weerstaan....


Deze Watercolours zijn verkrijgbaar in 3 verschillende sets, 24 - 36 of 48 kleuren. 
Het deksel van de doos is een mengpaneel wat ook nog afneembaar is, ideaal dus. Daarnaast zit in deze doos een waterbrush en een sponsje.
Na even te hebben getest op een kladje ben ik meteen aan het konijn begonnen. Wat mij opviel bij het kleuren is dat de verf nadat hij droog is minder goed reageert als je hem weer nat maakt. Hij lijkt een beetje watervast dan. Dit heb ik bij mijn Watercolour sets van andere merken nog niet gehad. Voor mij is het geen belemmering want het zorgt er ook voor dat je nog meer effect krijgt als je laag over laag kleurt. 
De verf bevat veel pigment waardoor je met verdunnen nog meer kleuren kunt creĆ«ren. Een klein minpuntje aan deze doos vind ik dat er geen wit in zit maar dat heb ik bij dit plaatje nog niet gemist dus wie weet ga ik deze ook wel helemaal niet missen. 
In deze doos zit geen huidskleur maar deze is natuurlijk prima te maken door te mengen.
Ik ben erg onder de indruk van de verf zelf, het pigment en de verwerking ervan is fantastisch !
Ik ben dus zeer tevreden en erg blij met deze mooie set !!!


De lieve digi van Lili of the Valley heb ik gestanst uit een ronde cirkel mal van Craft Emotions (115633/0941). Deze heb ik verwerkt op Dutch Doobabdoo mal 470.713.184. Met de Creative Reverie design papier set van Craft O'Clock op A4 formaat heb ik de mal bekleed.


De Vintage Flourishes blaadjes 6003/0081 van Joy crafts heb ik verwerkt achter de bijpassende bloemen. Hier tussen heb ik ook een klein ticket verwerkt wat gemaakt is met de Crafty Cocktail Tickets set van Joy crafts (6004/0040). 
De leuke kippen komen ook uit de Vintage Flourishes collectie van Joy crafts, 6003/0077. Met de wolkjes en Hempcord is het kaartje klaar.

Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb kunnen maken omtrent de Watercolours van Faber Castell.
Bedankt voor het bezoek en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten