zondag 1 maart 2020

Jammie Jammie


Hallo allemaal,

Afgelopen week kregen de Patreon leden van Mo Manning deze nieuwe digi. Rede dus om er meteen mee aan de slag te gaan.


De Snoeppot van Dutch Doobadoo (470.713.771) lag al klaar om gebruikt te worden voor een ander idee maar dat moet nog maar even wachten, hihi. Voor deze creatie heb ik de pot omgetoverd tot jampot.
Met het Roses & Polka Dots design papier (6011/0601) van Joy crafts heb ik de pot bekleed. 
In het midden van de pot heb ik de "vruchten uit de jam" verwerkt uit de pot. Deze leuke fruitjes zijn van Joy crafts, de kers(6002/0454) en de aardbei (6002/0453).


De digi heb ik gekleurd met de Albrecht Dürer aquarelpotloden van Faber Castell en in een grasrandje gezet.
Met het Tag Punch Board van WeR Memeory Keepers heb ik de labels aan de deksel van de pot gemaakt. Ik vind dit bord echt een mooie toevoeging aan mijn basiscollectie, een aanrader dus als je vaker labels maakt.

Bedankt voor het bezoekje aan dit blog en graag tot ziens bij de volgende !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten