maandag 23 maart 2020

Piece of cake


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een "zoet" kaartje om met jullie te delen.


De basis is de kaasplank mal 470.713.167 van Dutch Doobadoo. Het zoete Sweet Dessert design papier van Craft & You heb ik gebruikt om de basis te bekleden. Op het design papier heb ik met de Wyber mask (470.715.121) van Dutch Doobadoo en Distress Oxide inkt het wyber-patroon gemaakt. Met een fineliner heb ik de wybertjes nog voorzien van een zwart accent.


Als Patreon lid van Mo Manning kreeg ik deze digi toegestuurd en ben er maar meteen aan de slag gegaan. Met de nieuwe Faber Castell Watercolour heb ik deze leukerd gekleurd. Voor een beetje sparkle heb ik eromheen Embossing Enamel gestrooid.


De tekst is weer een combi van de Hoera en de Gefelicteerd stempelset van Carlijn design. 
Naast design papier heb ik bij deze banners ook gewerkt met het Vegan leer voor een stoerdere look.
Achter de banners heb ik de  kleine Doily uit de Vintage Teaparty van Joy crafts verwerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met dit kaartje.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel bij mijn volgende creatie.

Groetjes !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten