woensdag 26 februari 2020

Hoera jarig !


Hallo allemaal,

Na een hardnekkige griep en Carnaval is het weer tijd voor een kaartje.
Zo'n tijdje niks doen doet mijn creatieve machine niet veel goeds, ik moet er echt weer in komen.
Gelukkig is het begin weer gemaakt, hihi.


Voor de basis van dit kaartje heb ik mal 470.713.147 van Dutch Doobadoo gebruikt. Met het Tea Party (6011/0651) design papier van Joy crafts heb ik de basis bekleed. De kleurencombi van deze set is echt geweldig !


De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. De mooie glans heb ik met de Starry Colors van Gansai Tambi gemaakt. Craft Emotions heeft pas een mooie ronde mallenset (115633/0941) uitgebracht, kei leuk om je plaatje mee te verwerken.
Bij het Tea Party design papier hoort ook een Tea Party labelset (6011/0423), hieruit heb ik de bingokaartjes en de banner gebruikt.
Achter de bloementoef is de Branch Leaves tak van Joy crafts (6002/0939) verwerkt. Dit blijft toch een van mijn favoriete takjes. 

Nu weer snel verder met het volgende kaartje zodat ik de smaak weer helemaal te pakken krijg.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij het volgende kaartje.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten