maandag 15 juni 2020

Diep in de zee


Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje in het zee thema. Ik heb weer veel merken met elkaar gecombineerd met die kleurrijk kaartjes als eindresultaat.


Op Wateart papier heb ik eerst de prachtig stempel, STAMPSL446 uit de Grunge lijn van Studio Light gemaakt. Met Distress inkt ben ik vervolgens de achtergrond van kleur gaan voorzien.
Met de Inktense potloden van Derwent heb ik het zeepaard en de slak ingekleurd, dit geeft meteen al een bijzonder effect.


De zeemeerminnen komen uit de Mermazing stempelset van MFT. Voor de afwisseling heb ik deze ingekleurd met de Polychromos van Faber Castell.
Het zeewier (Joy crafts, 6002/0989 en Marianne Design, LR0660) heb ik op kleur gebracht met de Watercolor van Faber Castell.


Met de mini Bowdabra heb ik een strik gemaakt in bijpassende kleuren met een bijpassende bedel eraan. De teksten komen uit de Hoera stempelset van Carlijn design. Voor de finishing touch heb ik hier en daar een paillet aangebracht en klaar is dit kleurrijke kaartje.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel.

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten