maandag 22 juni 2020

Have a nice day


Hallo allemaal,

Jullie zagen op Facebook al dat ik aan het testen was met de Graphitint van Derwent.
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van deze set. 


Er zit ontzettend veel en mooi pigment in. De verf reageert erg snel met water, je hebt dus maar heel weinig water nodig om de verf te gebruiken. Het onderling mengen van deze kleuren gaat ook erg goed. Je kunt natuurlijk de kleuren mengen in het deksel maar ook door nat in nat te werken. Als de verf opgedroogd reageert hij niet heel goed meer als je er weer water aan toevoegt wat natuurlijk ook weer voor een prachtig resultaat zorgt. Hij is niet watervast als hij opdroogt maar reageert niet heel sterk. 
Kortom een echt aanrader deze set !


Voordat ik deze digi van Lili of the Valley ging kleuren had ik nog geen idee bij wat voor kaartje ik ermee wilde maken. Ik was zelf erg content met het kleurwerk en heb daarom gekozen om er een simpel kaartje mee te maken.
De basis hiervoor is Dutch Dooabdoo mal 470.713.164. Met de button stempelset 6410/0096 van Joy crafts heb ik de tekst met Distress Oxide Vintage photo erin gestempeld. Ik heb juist voor deze inkt gekozen om in de stijl van het plaatje te blijven. Met een fineliner heb ik nog een doodle randje gemaakt en enkel vogels in de lucht.

Tot zover mijn bevindingen van deze kleurset.
Mocht je nog meer willen weten dan trek maar aan de bel.

Groetjes !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten