donderdag 23 juli 2020

Woohoo HOERA !


Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje voor de mijn eigen brandweerman. Niks zo leuk als een kaartje persoonlijk kaartje maken, maar soms ook best een uitdaging.


De basis is mal 470.713.192 van Dutch Doobadoo. Met een mask stencil 470.715.104 en Distress inkt heb ik de achtergrond bewerkt. 
De brandweerwagen heb ik gemaakt met de Safari Jeep mal van Elisabeth Craft Designs in combinatie met de Fire Accesoiries. Deze combi heb ik ergens op internet gevonden en ik vond hem geweldig !


De tekststempel Wohoo komt uit de Hoera stempelset van Carlijn design, deze past perfect bij het brandweer-thema. De Hoera stansmal CDSN-0051 van Carlijn heb ik na het stansen nog bewerkt met Distress inkt in de "vuur" kleuren voor een passend geheel.

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen. 
Bedankt voor het bezoekje en graag tot snel !

Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten