zondag 19 juli 2020

Summer Junk Journal


Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik samen met Robin gezellig gefreubeld. We hebben al een fotoboekje gemaakt voor deze vakantie.


De nieuwe Junk Journal Extras mal 1785 van Elisabeth Craft leent zich hier perfect voor. Met de mallen kun je een leuke basis maken voor een album. Het aantal pagina's kun je zelf bepalen doordat je de binding zelf maakt. Deze binding heb ik gemaakt met Hemp Cord van Vaessen. 


Met het Summer Vibes scrap papier van Joy crafts heb ik de pagina's gemaakt. Dutch Doobabdoo Paper Art Summer (474.007.008) heb ik gebruikt voor de aankleding. De embilleshments heb ik niet helemaal vast geplakt maar alleen aan een hoekje zodat ik er tzt een foto achter kan steken.



De bedel heb ik gemaakt door een van de Hip Chicks stempels te verwerken met krimpfolie. Het inkleuren heb ik gedaan met de Inktense potloden van Derwent want deze drogen watervast op. Voor het krimpen heb ik het handig Shrink Plastc Acccesoiries van Sizzix gebruikt. Dit werkt zo fijn !

Laat die vakantiefoto's maar komen !

Groetjes !


1 opmerking:

Pouwla zei

Super leuk gemaakt Lilian!

Een reactie posten