zaterdag 11 juli 2020

Fireman


Hoi Hoi,

Ik ben weer aan de slag geweest in mijn planner.
De eerste pagina voor in mijn sidekick van Elisabeth Craft designs. 
Het formaat vind ik echt super !


De basis heb ik gemaakt uit Waterart papier met Sidekick Essentials nummer 4. 
Met Distress Oxide en een mask stencil heb ik de achtergrond bewerkt. Vervolgens heb ik er nog in gestempeld met de Script stempel (6410/0468) van Joy crafts en een stempel uit de Masterpiece serie.


Op de foto zie je een foto die genomen is bij een uitruk van de brandweer. De Fire Accesoires van Elisabeth craft designs komen hier dan goed van pas. De onderdelen heb ik ook uit Waterart papier gestanst en vervolgens op kleur gebracht met Distress inkt. 
Uit het Reinforcement Variety Pack heb ik een leuke set gekozen voor om de gaatjes.
Stempelset 130501/1320 van Craft Emotions heb ik gebruikt voor de tekst. 
Met een doodle randje voor de finishing touch is mijn eerste pagina voor de Sidekick klaar !

Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel bij een volgende creatie.

Groetjes !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten