zondag 12 juli 2020

Up side down


Hallo allemaal,

Nog een pagina in mijn Sidekick om met jullie te delen. 
ik vind het echt een leuke manier om zo leuke foto's te verwerken. Dankzij onze telefoons maken we veel sneller een foto maar doen er daarna niet echt iets meer mee. Op deze manier ben ik ook lekker creatief bezig en maak ik er een leuke herinnering van.


De basis van de pagina is Planner Essentials Sidekick Dies nummer 1768 van Elisabeth Craft Designs. 
Deze heb ik uit Waterart papier gestanst en vervolgens bestempeld met de mooie madeliefjes van STudio Light, STAMPSL463.


Voor het inkleuren heb ik de Watercolors van Faber Castell gebruikt. Met de nat in nat techniek heb ik de bloemen van kleur voorzien. Deze techniek gebruik ik bijna nooit maar hij is eigenlijk ontzettend leuk, zeker voor het kleuren van bloemen. Bij het kleuren van poppetjes vind ik deze techniek minder mooi maar dat is natuurlijk smaak.


De foto heb ik verwerkt in een leuke mal die uit lanner Essentials Sidekick Dies nummer 1772 komt.
Om de foto meer kracht bij te zetten heb ik de diertjes uit de Really High Five stempelset van Lawn Fawn erbij gevoegd. Deze heb ik gekleurd met de Ig Clean Colours.

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en tot snel !

Groetjes !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten