woensdag 16 september 2020

Autumn pages


Hoi Hoi,

De herfst levert altijd prachtige natuurfoto's op. 
Deze bijzondere foto's zijn dan ook erg leuk om te verwerken in een planner. 
De sidekick van Elizabeth Craft designs heeft dan ook echt mijn voorkeur qua formaat voor het verwerken van foto's.


De basis is gemaakt met set 1768: Sidekick Essentials 4 van Elizabeth Craft designs. Deze heb ik uit Waterart papier gestanst.
Dutch Doobadoo mask stencil 470.715.121 heb ik gebruikt voor de achtergrond in combinatie met verschillen (herfst) kleuren Distress Oxide, waaronder ook de nieuwste kleur. 
Met Versafine Vintage Sepia en de Script stempelset van Joy crafts heb ik de achtergrond nog verder bewerkt.


Achter de foto's heb ik restjes papier uit de Falling Leaves papier set van Joy crafts verwerkt. 
De bomen komen uit de Winter Wishes collectie van Joy crafts (6002/0928) en passen natuurlijk ook perfect bij dit thema.


De kleine blaadjes (Marianne Design, LR1336) heb ik ook bewerkt met Distress oxide inkt. Zo leuk om deze bijpassend te maken op deze manier.
Uit de Wonderful Autumn die-cut blok van Studio Light heb ik nog enkele die-cuts gebruikt om het geheel nog verder aan te kleden.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het bezoekje en graag tot ziens bij de volgende creatie.

Groetjes !

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten