woensdag 3 april 2019

Een andere stijl

 
Hallo allemaal,
 
De titel verklapt het al ...
Alweer een kaartje in een andere stijl dan jullie van mij gewend zijn.
Ik geloof dat ik het "klieder-virus" goed te pakken heb. Eerder kon ik er mijn draai niet in vinden maar daar begint verandering in te komen. Ik begin het steeds leuker te vinden zelfs !
 
 
De nieuwe DDD Shape Art 470.713.175 heb ik als basis gebruikt, echt een tof modelletje !
Op het aquarel papier ben ik aan de slag gegaan met structuurpasta en de nieuwe DDD mask, 470.715.136. Nadat de pasta gedroogd was ben ik met Distress inkt in de weer geweest om het papier van kleur te voorzien. Met de stempels van Mastepiece heb ik de achtergrond verder bewerkt tot het eindresultaat op onderstaande foto.
 
 
Met het Vintage Soul design papier van Noor design heb ik vervolgens een mat laag gemaakt en ben ik het geheel gaan bekleden.
De leuke stempels van CC Designs heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
 
 
Naast heb meisje heb ik een mooie bloementoef gemaakt. Het groen achter de bloemen heb ik met verschillende mallen (6002/0939, 6003/0091, 6003/008) van Noor design gemaakt.
 
 
Voor de finishing touch nog enkel doorzichtige Nuvo drops en klaar is deze creatie.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en zie jullie graag de volgende keer weer bij mijn volgende creatie!
 
Groetjes
 
 

 

 

 

2 opmerkingen:

Elly zei

Wat mooi!
Groetjes Elly

Annie H zei

Ooh wat moois, love it helemaal !!
Groetjes, Annie

Een reactie posten