vrijdag 19 april 2019

Hoppy Easter

 
Hallo allemaal,
 
Ik ben nog even aan de slag gegaan om een paaskaartje te maken.
Ditmaal weer in mixed-media stijl.
Het maken van de achtergrond was weer een feestje, zo leuk !
 
 
De basis heb ik gemaakt met mal 470.713.179 van Dutch Doobadoo.
In de achtergrond heb ik gewerkt met verschillende Masterpiece stempels, structuurpaste in combinatie met een leuke mask en de Caran dÁrche Neocolor 2 krijtjes.

 
 
Het design papier is van Noor design, Lovely Aquarels. Dit heb ik in verschillende met elkaar gecombineerd.
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Polychomos van Faber Castell. Deze had ik al lang niet meer gebruikt dus het was weer heerlijk om er weer mee in de weer te zijn.
Met de Distress Oxide inkt heb ik de eitjes uit de Vrolijk Pasen stempelset van Karin Joan gestempeld. Na het uitknippen heb ik ze "verstopt" in het gras.
 
Ik wens jullie vast een "Hoppy Pasen" en graag tot ziens bij mijn volgende creatie.
 
Groetjes 

3 opmerkingen:

Julie zei

This is such a fun, happy card - great colour scheme and design! Thanks for joining in with our returning challenge at Mo's Digital Pencil this month, good luck! Juliex

Corry Dank zei

keileuke kaart Lillian

Pat zei

So precious, Lilian!! I love your coloring and design work!! Thanks so much for joining us at Mo's Challenge Blog for our first challenge in a long, long while! Hugs, Pat Frank

Een reactie posten