zondag 21 april 2019

Happy easter

 
Hallo allemaal,
 
Allereerst wil ik jullie hele fijne paasdagen wensen.
Natuurlijk heb ik een kaartje in paaststijl om met jullie te delen vandaag.
 
 
De basis is een wederom een Dutch Doobadoo mal, 470.713.166.
Hierop ben ik aan de slag gegaan met het Easter design papier van Noor design.
 
 
Voor de achtergrond ben ik aan de slag geweest met verschillende stempels van Masterpiece die ik gestempeld heb op Waterart aquarel papier. Voorafgaand heb ik eerst een structuurtje gemaakt met een mask en structuurpaste. Met Nuvo Shimmer Powder heb ik daarna kleur aangebracht waarna ik naar hartenlust met de stempels aan de slag ben gegaan.
 

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Albrecht Durer aquarelpotloden van Faber Castell.
Aan de buitenzijde van het kaartje heb ik de tekst op tabjes gemaakt met het punchboard van Memory Keepers.
 
Nu is het tijd om te genieten van het heerlijk weertje op deze mooie eerste paasdag.
Tot snel !
 
Groetjes

3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart , allemaal vrolijke kleurtjes gebruikt ,wordt je vrolijk van.
Geniet nog verder van deze paasdagen en van het mooie weer.
groetjes Marjan.

Pat zei

This is totally adorable!!! I love all the beautiful patterned papers. They are the perfect backdrop for this precious Mo Manning bunny baby!! Hugs, Pat

Ela zei

Oja, heel gezellig, deze Paaskaart. Mooie papiertjes en leuk gecombineerd. Groetjes en nog fijne zonnige Paasdagen, Ela

Een reactie posten