dinsdag 9 april 2019

Hieperdepiep Verrassing

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag mag ik jullie weer inspireren met dit gezellige kaartje.
 
 
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van drie Dutch Doobadoo mallen:
470.713.149, 470.713.694, 470.713.693
Deze heb ik allemaal eerst in kraft gemaakt en vervolgens bekleed met het Let's Party design papier van Noor design.
De donut heb ik nog van een strepen patroon voorzien met de Nuvo Crystal Drops en witte pailletten voor nog meer donut "look".

 
 Het leuke Bella Lulu 300/0010 knipvel past perfect bij het design papier en de beertjes zorgen voor nog meer lekker op dit kaartje.
Als laatst nog een bijpassend strik en hier en daar een zilver pailletje
  
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit gezellige kaartje.
 
Groetjes

 
 

1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

Wat een mooie kaart met de koffie beker , en de donut is ook leuk gemaakt. Hier wordt je vrolijk van, veel kleurtjes.
groeten Marjan.

Een reactie posten