zondag 7 april 2019

Thanks

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag een bedank kaartje om te showen, in mooie lieve zachte kleuren.
 
 
De basis van dit kaartje is de leuke kaasplank mal van Dutch Doobadoo. Deze heb ik op aquarel papier getekend en uitgeknipt. Ik heb voor aquarel papier gekozen omdat ik graag een beetje kleur zie op het handvat. Deze heb ik er nu op gespetterd met Distress Oxide inkt.
Voor de verder aankleding van de mal heb ik het Easter design papier van Noor design gebruikt.
 
 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. De laatste uitbreidingsset van deze geweldige stiften komt nu perfect van pas. Deze set bestaat uit lichte tinten die ik hier gebruikt heb als aanvulling om de kleur nog meer te laten matchen met het design papier.
 

 
De tekst (Noor design, 6410/0312) heb ik gestempeld met de Distress Oxide kleuren die ik ook op het aquarelpapier gebruikt heb Om de tekst er nog meer uit te laten springen heb ik de letters omgetrokken met een zwarte artliner (Jilliez).
In het gras heb ik nog wat bloemen laten bloemen. Deze heb ik gemaakt met de Sunflower mal van Noor design.
 
Hopelijk heb ik jullie weer op ideeën kunnen brengen en zie ik jullie snel weer bij mijn volgende creatie.
 
Groetjes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten