zaterdag 13 april 2019

Lumberjack Boy

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag een mannenkaartje om met jullie te delen op mijn blog.
Eerder vond ik het altijd lastig om een kaartje voor een man te maken maar inmiddels is er zoveel leuks op de markt dat het steeds makkelijker en leuker wordt.
 
 
De basis van dit kaartje is een leuke mal van Dutch Doobadoo, 470.173.165.
Deze heb ik bekleed met het Men's World design papier van Noor design. Wat een geweldig papier is dit zeg ! Het lag al een tijdje klaar om gebruikt te worden maar denk dat het nu snel weer uit de kast komt.
 
 
De stempel is een van de Lumberjack Guys van CC Designs. Het kleurwerk heb ik met de ZIG Clean Colors gedaan. Achter deze stoere houthakker heb ik een blauwe mal (6002/0639) Noor design gebruikt. Ik heb deze over de rand laten steken waarna ik het uitstekende deel heb afgeknipt.
 
 
De tandwielen heb ik met de Gears (6002/0634) stans van Noor design gemaakt. Deze heb ik in kraft gestanst en vervolgens met embossingpoeder voorzien van een metallic look.
Het kleine tekstje is uit de kleine stempelset van Lawn Fawn, LF1421.
 
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag en graag tot de volgende keer !
 
Groetjes

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten