vrijdag 12 april 2019

Bloghop Loaded Envelop

 
Hallo allemaal,
 
Leuk dat jullie weer "mee-hoppen".
Ook ik ben voor deze bloghop aan de slag gegaan met de leuk workshop "Loaded babykaart".
** klik {HIER} om de online workshop te bestellen **

 
 
Voor mijn loaded envelop ben ik aan de slag gegaan met het Love Letters design papier en Bella Lulu knipvel 3000/0029. 
 
 
Voor de labels heb ik het Scrapbook Stencil Tags en Labels gebruikt.
Met de Fuse van Memory Keepers heb ik het zakje met pailletten gemaakt.
 

 
Achter het hart met de lama heb ik twee kleine tickets uit de Crafty Cocktail ticket set gemaakt. Deze heb ik eerst gestanst uit design papier en daarna voorzien van de bijbehorende stempel.

 
Dit was mijn bijdrage aan deze leuke bloghop.
Ik was de laatste in de rij dus jullie mogen nu terughoppen naar:
 
Groetjes,
 
 
6002/1100 Little Happiness Labels
           WR265533                                     6004/0040                      6002/1100
 
6002/0881 Scr@p Stencil - Tags and Labels6011/0525 Paper bloc Love Letters3000/0029 Bella Lulu Knipvel Think Pink
6002/0881                                           6011/0525                                         3000/0029
 

4 opmerkingen:

Zanoni zei

Prachtige kaart. Vind dat zwart erbij echt geweldig, dat vond ik bij jouw collega DT ook al.
Ook dit is een prachtige versie geworden.

Monica van Dorp zei

Een super gave uitvoering Lilian. Dit designpapier blijft ook gaaf hé. Liefs Monica

winniekuh zei

Mijn dochter van 8 vond dit toch wel de leukste! Die is dan ook helemaal gek op lama's 😊 hij knalt er ook echt vanaf! Mooi speels effect geeft het!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha

Een reactie posten