maandag 8 april 2019

Bloghop Lovely Aquarels


 Hallo allemaal,
 
Als gastdesigner van het Noor & Zo team wil ik jullie inspireren met mijn creatie voor deze vrolijke bloghop.
Ik vind het ontzettend leuk om als gastdesigner een bijdrage te leveren aan dit leuke team. Daarnaast vind ik het ook ontzettend leuk om jullie te inspireren met mijn creaties.
Extra leuk is het dat ik mag aftrappen met dit leuke, lieve Lovely Aquarels knipvel met zijn vrolijke kleuren.
 
 
** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dit mooie knipvel past weer perfect bij het Noor! design Lovely Aquarels designpapier.
** klik {HIER} om de Combi Deal te bestellen **
3001/0030 Bella Lulu combideal  Lovely Aquarels
 
De basis voor mijn kaartje is een leuke mal van Dutch Doobadoo, 470.713.165. Deze heb ik in wit cardstock en in aquarel papier gemaakt.
Het aquarel papier heb ik bewerkt met een mask van Dutch Doobadoo (470.713.136) en structuurpasta. Na het drogen ben ik met Distress inkt in bijpassend kleuren aan de slag gegaan. Voor nog iets meer detail heb ik de Clear Stamp Script stempel (6410/0468) van Noor design hier en daar gestempeld.
 
 
Nadat ik tevreden was over de achtergrond heb ik met verschillende cirkelmallen cirkels gestanst uit het design papier.
Een mooie grote bloementoef met verschillende blaadjes uit de Noor design collectie waar het konijntje uit het knipvel uit lijkt te komen vliegen.
De kleine vogeltjes uit het knipvel heb ik ook een plekje gegeven op het kaartje waardoor het meer een geheel vormt.

 

 
De vrolijke kleine tekst komt ook uit het knipvel. Het was nog lastige kiezen tussen al die leuke teksten, hihi.
Als finishing touch nog enkele Nuvo clear drops transparant en klaar in mijn bloghop creatie.
 
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van:
 
Veel plezier !
 
 
 
470.713.165 Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 26002/0939 Garden Leaves6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus6410/0468 Stempels  Script
470.713.165                    6002-0939                       003/0093                       6410/0468
6003/0091 Vintage Flourishes Branches6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren470.715.136 Mask Art A5  Grunge
6003/0091                       6003/0081                                   470.715.136
 

8 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuke vrolijke kaart! Groetjes Betha

Sylvia de Bruin zei

Zonnige kaart heel erg mooi

lizrieka zei

Heel apart. Dat wil ik ook nog wel eens uitproberen.

Freubelpretmetantoinet.blogspot.com zei

Super mooi

Monica van Dorp zei

Een super leuk kaaartje en de zelf gemaakte achtergrond is prachtig. Liefs Monica

Gerlinde zei

Wat een supergave kaart in heerlijke vrolijke frisse kleuren!!! En de Bella Lulu is zo ontzettend schattig!!
Groetjes Gerlinde

Pouwla zei

Gaaf gedaan de achtergrond! Heel mooi kaartje geworden!
Groetjes Pouwla.

Jacqueline zei

Lief kaartje heb je gemaakt Lilian, top hoor.
groetjes Jacqueline

Een reactie posten