zondag 28 april 2019

Bloemetjes water geven

 
Hallo allemaal,
 
Momenteel verbouwd manlief de badkamer en helaas is er weinig wat ik kan doen. Natuurlijk hoef ik niet lang na te denken over hoe ik mijn tijd dan moet besteden.
Even brainstormen en een nieuw idee is geboren.
 
 
De achtergrond van dit kaartje heb ik op Waterart papier gemaakt. Met een leuk stencil van DutchDoobadoo en Nuvo Shimmer Powders ben ik aan de slag gegaan. Zo leuk om vooraf niet te weten wat het resultaat gaat worden. In mijn hoofd was het minder kleurrijk maar uiteindelijk vind ik het wel erg tof geworden.
 
De gieter van Dutch Doobadoo (470.713.614) heb ik bekleed met het Lovely Aquarels design papier van Noor design. De tekst op de gieter komt uit een stempelset (6410/0010) van Noor design.
 
 
Deze leuke digi stamp was deze week nieuwe bij Mo Manning. Jullie begrijpen wel dat ik deze niet kon weerstaan. Het kleurwerk heb ik gedaan met de Polychromos van Faber Castell.
 
De lucht hier is grauw en grijs maar met dit kaartje heb ik nog wat kleur in de dag gebracht, hihi.
Ik wens jullie nog een fijne zondag !
 
Groetjes
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten