maandag 29 april 2019

Bloghop Diamond Fold Card


Hallo allemaal,

Zo leuk, dit nieuwe modelletje !
Het was een feestje om er mee aan de slag te gaan.

** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **

(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

De inhoud van deze workshop is als volgt:
- Opbouw vouwkaart 
- Patroon met uitleg


Het model heb ik eerst in wit cardstock gemaakt wat ik vervolgens bekleed heb met Lavender Garden design papier. De kleuren van het design papier matchen perfect met het Opkikker knipvel van Bella Lula.


Voor dit kaartje zijn de kikkertjes verliefd geworden, hihi.
Samen heb ik ze in een mooie blauwe mal gezet die ik in wit cardstock heb gestanst.


Op de punt van het voorstuk heb ik een button gemaakt. Voor de button heb ik naast een ronde mal een het bloementje en de banner uit de Labels & Tags set gebruikt.

Hier nog even een kijkje van de zijkant waar je goed kunt zien hoe leuk de diepte in dit patroon is.

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren.
Nu is het tijd om weer terug te hoppen naar het blog van



 Groetjes,

6011/0591 Paper bloc Lavender Garden3000/0025 Bella Lulu Knipvel Opkikker

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia







8 opmerkingen:

Colinda froger zei

Die kikkers blijven super leuk en prachtige combi met lavendel papier .

Merelshobbyblogspot.com zei

Leuke opkikker. Lief kaartje.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaart! Groetjes Betha

@ddy zei

Deze mooie kaart zal zeker in de smaak vallen bij de ontvanger... daar wordt je vrolijk van...!!!
Groetjes Addy

Freubelpretmetantoinet.blogspot.com zei

Wat een lief kaartje. Gr Antoinette

Melany zei

Heel erg mooi

Monica van Dorp zei

Wat een super leuke uitvoering. Het Lavender Garden papier blijft mooi. Liefs Monica

Miriam's creablog zei

daar wordt je helemaal vrolijk van met zulke leuke kikkertjes erop

Een reactie posten