zondag 31 maart 2019

Yay ! Yay! Yay!

 
Hallo allemaal,
 
Vorige week had ik jullie al een kaartje laten zien met het Jilliez mask stencil en de Nuvo Shimmer Powders. Hiermee had ik twee achtergronden gemaakt waarvan jullie al een creatie gezien hebben.
Nu dus tijd voor de tweede creatie.
 
 
Ik zal nog even uitleggen hoe ik de achtergrond gemaakt heb.
Het Jilliez mask stencil heb ik op een stuk aquarelpapier gelegd en daarna heb ik verschillende kleuren Nuvo Shimmer Powder eroverheen gestrooid. Hierna heb ik er water overheen gesprayd terwijl ik het mask stencil heb laten liggen.
 
 
Het resultaat is dus dat je het mask patroon op je papier krijgt maar ook nog veel kleur op je stencil achterblijft. Zonde om deze weg te poetsen en heb ik er een nieuw stuk aquarel papier op gelegd. Het effect is dat je het tegenoverstelde patroon op je papier krijgt. Leuk toch ! 
 
 
Bij deze creatie heb ik ook nog verschillende stempels gebruikt om de achtergrond mee aan te kleden.
Met Versamark inkt ben ik langs de randjes gegaan om er vervolgens goud embossingpoeder op te verwarmen. Dit heb ik ook rond de tekst gedaan.

 
De vrolijke feestkuikens zijn van MFT. Zij dansen rondom een mal van Marianne Design die ik uit groen glitterpapier van Jilliez heb gestanst. 
Voor de fifnishing touch heb ik weer gekozen voor pailletten in bijpassende tinten.
 
Ik geloof dat ik de smaak te pakken heb dus wellicht zien jullie binnenkort meer van dit soort creaties hier voorbijkomen.
 
Tot snel !

1 opmerking:

Dora zei

Super leuke kaart

Een reactie posten