donderdag 7 maart 2019

Beary Laundry

 
Hallo allemaal,
 
Het Vasteloaves gedruis is ten einde maar we genieten nog lekker van een paar vrije dagen.
Knutseltijd dus !
 
 
De basis van dit kaartje is natuurlijk weer een Dutch Doobadoo mal die ik in kraft gemaakt heb.
Het design papier is het mooie Vintage Babygirl van Noor design.

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.
De vogeltjes en het doodle randje heb ik met de Jilliez Artliners gemaakt.
Ook bij de Mon Ami Teddy's heb ik gewerkt met de Jilliez Artliners, hier heb ik ook bruin gebruikt voor de "stiknaden"

 
Het wegwijzer paaltje (Noor design, 6002/0495) blijft toch een van mijn favorieten.
De kleine bloemetjes uit de Litlle Happiness collectie van Noor design is leuk om tussen het gras te verwerken.
De hartjes ballon die "Teddy" vasthoudt heb ik met de Happy Jig van Memory keepers gemaakt.
Tot slot nog een tekst erbij (Noor design, 6410/0096) en klaar is dit kaartje.
 
Bedankt weer voor het bezoekje aan mijn blog.
Graag tot snel bij een volgend kaartje.
 
Groetjes !

2 opmerkingen:

Dora zei

Oh geweldige kaart. Prachtig.

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart , en een heel leuk plaatje, mooi papier van Joy gebruikt.vindt de beertjes ook zo leuk ga ze vast aanschaffen.
groetjes Marjan.

Een reactie posten