zondag 10 maart 2019

Blah, Blah, Blah

 
 
Hallo allemaal


Ik blijf de Jilliez Contour Creator Emily toch geweldig vinden, vandaar dus weer een kaartje om jullie te inspireren met dit leuke model.

 
Voor de basis heb ik de mal in kraft en wit cardstock gemaakt om vervolgens met design papier (Carta Bella, Spirng Market) van meer kleur te voorzien. 
Na het kleuren van de digi (Mo Manning) vond ik het wel toepasselijk om nog wat vogels in de lucht te maken. Hiervoor heb ik de Jilliez Artliners gebruikt.

 
De Jilliez Artliners zijn ook leuk om nog extra accenten aan te brengen zoals ik hier bij de schaapjes (Noor design, 6002/1040) heb gedaan. Rondom de tekstjes(Concord &9th, Perfectly Penned) heb ik met de groene Jilliez Artliner uit de gekleurde set een doodle randje gemaakt.
 
 
Hopelijk heb ik jullie weer op ideetjes kunnen brengen.
Ik wens jullie nog een fijne creatieve zondag !
 
Groetjes
 
 
 










2 opmerkingen:

Pat zei

I love this! Gorgeous coloring! And that little sheep just makes me smile!!!

Dora zei

Ptachtige kaart

Een reactie posten