donderdag 28 maart 2019

Verjaardags-Vouwkaartje

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik dit leuke modelletje met jullie delen.
Ik kreeg voor mijn verjaardag een mooi boek gekregen (The art of the fold) waarin allemaal mooie modellen boekjes, doosjes en kaarten in staan beschreven die je kunt maken door te vouwen.
 
 
De basis heb ik gevouwen uit het Roses en Polka Dots design papier van Noor design.
Hier heb ik ook nog een mooie randmal (Noor design, 6002/0934) bij gebruikt.

 
Op onderstaande foto van de bovenzijde kun je het model beter zien.
Het is dus gemaakt uit een stuk papier waarin je later het losse kaartje aan de voorkant bevestigd.
 
 
Op onderstaande foto is de kaart dicht zodat je hem gewoon kunt versturen,
De schattige digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors.
Het doodle randje heb ik weer gemaakt met de Jilliez Artliners.
De tekst komt uit een stempelset van CC designs (RB1116).
Achter de bloemetjes heb ik de leuke Vintage Flourishes blaadjes van Noor design gemaakt.

 
Ik wens jullie een mooie dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 
Groetjes
 

2 opmerkingen:

Een reactie posten