dinsdag 12 maart 2019

Spring

 
 
Hallo allemaal,
 
Kijken jullie ook al zo uit naar de Lente?
Ik ben vast begonnen met een kaartje in Lente-sferen.
 
 
De basis is een mal van Dutch Doobadoo (470.713.157) die ik een beetje korter heb gemaakt.
Het Fantasy Fields design papier van Noor design heb ik gekozen vanwege de mooie zachte kleuren die ik ook bij de Lente vind passen.
 
 
De schattige digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors. Heb het Clean Color virus weer helemaal te pakken, hihi.
Bij deze digi passen de tulpen van Marianne Design (LR0209) natuurlijk perfect.
 
 

 
In het design papier zitten er hartjes in de wolken en dat leek me wel erg leuk om terug te laten komen. Het hartje heb ik gemaakt met de pons van Vaessen.
 
Hopelijk heb je jullie weer kunnen inspireren en misschien wel in de Lente stemming kunnen brengen.
Nog een fijne dag en tot snel bij mijn volgende creatie !
 
Groetjes

1 opmerking:

Pat zei

Oh Lilian,this is just so beautiful! I love your color and paper choices! And the thought of Spring make me smile!!!

Een reactie posten