woensdag 20 maart 2019

Een bloemetje voor jou

 
Hallo allemaal,
 
Ik heb mezelf weer uitgedaagd bij het maken van dit kaartje.
Geloof dat ik dit vaker moet gaan want mijn creatieve brein draait inmiddels weer overuren.
 
.
 
De ingekleurde digi zagen jullie dit weekend al voorbij komen op Facebook in combinatie met de doos Sennelier l'aquarelle. Een van mijn kleurmedia die ik niet vaak gebruik omdat ik er niet eigen genoeg mee ben. Natuurlijk kun je ergens alleen eigen mee worden als je er mee aan de slag gaat vandaar dus. Hup al het stof eraf en beginnen.
Ik moet zeggen dat ik best tevreden met het resultaat dus ik laat de doos binnen handbereik.

 
Het mooie Roses en Polka Dots design papier van Noor design heb ik gebruikt voor de aankleding van de basis. Deze basis heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.147.
In dit prachtige design papier komt best veel rood voor en laat dat nou net een kleur zijn waar ik niet veel mee heb. Nog een uitdaging dus, hihi.
De kleine vlinders horen bij een blauwe mal van Noor design, 6002/0322. Voor dit kaartje heb ik ze uit rood glitterpapier van Jilliez gestanst wat qua kleur weer mooi past bij het design papier.
De leuke tekst uit een stempel set van Karin Joan maakt het geheel natuurlijk compleet.
 
Ik wens jullie een fijne dag !
 
Groetjes !

1 opmerking:

Gerlinde zei

Wat een lief kaartje!

Een reactie posten