zondag 3 maart 2019

Peek a Boo

 
Hallo allemaal,
 
Ik ben weer aan de slag gegaan met de Jilliez Rolodex mal.
 
 
Nadat ik deze in donkerbruin en wit cardstock heb gestanst heb ik nog een laag uit design papier gestanst (Noor design, Vintage Babygirl)
De witte hartjes heb ik gestanst met een mal van Noor design (6002/1250).
 
 
De Mon Ami Teddy heb ik uit kraft gestanst en daarna bewerkt met bruine inkt. Met de Jilliez Artliners heb ik nog accenten aangebracht aan de leuke Teddy's. Ook het snoetjes heb ik met de Jilliez Artliners getekend.
De cijfers heb ik gestanst met de cijferstansen die bij de Jilliez Rolodex stans horen. Om ze iets meer te laten opvallen heb ik ze in designpapier en in bruin cardstock gestanst. Met het bruin heb ik een schaduwrandje gemaakt. Voor nog meer accent heb ik ook hier een randje gemaakt met de Jilliez Artliners.

 
De "Peek a Boo" tekst heb gestempeld met de alfabet set van Concord&9th.
Rondom de tekst heb ik ook een randje gemaakt met de Jilliez Artliners.
Ik kan ze inmiddels niet meer missen.
 Voor de finishing touch heb ik de Nuvo Paerl Drops gebruikt.
 
Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.
 
Groetjes
 

2 opmerkingen:

Een reactie posten