woensdag 27 februari 2019

Ballerina to love

 
Hallo allemaal,
 
Tussen het genieten van het heerlijke weertje door lekker aan de freubel geweest.
Dit maal een ballerina maar dan niet in het roze.
 
 
De basis is de leuke kaasplank mal van Dutch Doobadoo (470.713.167). Het design papier dat ik gebruikt voor de bekleding van de mal is het Love Letter van Noor design.
De mooie blauwe mal van Noor design (6002/1044) heb ik in zwart cardstock gestanst en als achtergrond voor de digi gebruikt.
 
 
De digi van LOTV heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Het is al een tijd geleden dat ik met deze potloden heb gekleurd maar het blijft een feestje. Het is zo anders kleuren zonder gebruik te maken van water.
Een doodle randje met de Jilliez Artliners mag natuurlijk niet ontbreken, hihi.
De spitzen heb ik gestanst met een mal van Marianne Design, LR0466. Hierin heb ik diepte gemaakt door met de Jilliez Artliners de binnenkant zwart te kleuren.
Met de kusjes tekst (Joycrafts, 6410/0010) heb ik dit kaartje afgemaakt.
 
Ik wens jullie nog een mooie dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !
 
Groetjes
 

1 opmerking:

Gerlinde zei

Wauw wat ontzettend mooi gemaakt! Plaatje ook prachtig ingekleurd!

Een reactie posten