zondag 24 februari 2019

Hi, hello world

 
 
Hallo allemaal,
 
Tussen het genieten van het prachtig weertje door heb ik ook weer genoten van het maken van dit kaartje, waarmee ik jullie weer hoop te inspireren.
 
 
De basis van deze kaart is de Jilliez Contour Creator Emily.  
Deze heb ik eerst in donkerbruin cardstock gemaakt en vervolgens bekleed met het lieve Vintage Babygirl designpapier van Noor design.
 
De Happy Jig van Memory Keepers heb ik ook weer uit de kast gehaald. Deze keer heb ik zelf de tekst HI samengesteld en ipv een bolletje op de i heb ik gekozen van een hartje. Zo leuk om verschillende voorbeelden te combineren tot iets nieuws.
 
 
De digi van Mo Mannig heb ik natuurlijk weer gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers. Bij het kleuren maak ik altijd gebruik van het penseel uit de Jilliez waterpenselen set. Deze vul ik niet met water maar doop de punt heel voorzichtig in een bakje water.
 Rondom de digi heb ik Embossing Enamel gestrooid en wat vrolijke vlinders (Marianne Design, CR1354) laten vliegen.
 
 
Om de wolkjes wat extra accent te geven heb ik deze voorzien van een doodle randje. Deze maak ik met de Jilliez Artliners. In de zwarte set zitten pennen met verschillende puntdiktes waardoor je altijd de perfecte doodle kunt maken.
Na het embossen van de gieter heb ik deze in de mal ook nog bewerkt met de paarse Jilliez artliner uit de gekleurde set.

 
 
De lieve bloemetjes (Noor design, 6002/0774) heb ik in het hart voorzien van een geel Nuvo dropje.
 
Ik hoop dat het inspireren weer goed gelukt is.
Geniet van jullie zondag !
 
Groetjes
 

1 opmerking:

Dora zei

Schitterende kaart. Mooie zachte kleurtjes.

Een reactie posten