dinsdag 5 februari 2019

Dancing Mumu

 
Hoi Hoi,
 
Wat een leukerd is deze kaasplank mal van Dutch Doobadoo toch.
Hij lag al een tijdje klaar om gebruikt te worden maar de tijd he....
 
 
Het design papier dat ik voor de aankleding van deze mal heb gebruikt is het Endless Love van Noor design. Zo mooi die zachten kleuren.
 
 
In de mooie blauwe mal van Noor design (6002/1112) heb ik een digi van Mo Manning verwerkt. Deze heb ik gekleurd met de Polychromos van Faber Castell. Deze heb ik lang niet meer gebruikt dus extra leuk om er weer eens mee aan de slag te gaan. Extra leuk voor mij is dat die niet op waterbasis is waardoor het weer een andere kleurtechniek vraagt.
De leuke tekst uit de Litlle Happiness collectie van Noor design heeft ook hier op deze kaart weer een plekje gevonden.
Achter de bloemtoef heb ik de Vintage Flourishes bloemblaadje gebruikt van Noor design.
 
Dit waren mijn ingrediënten van deze kaart.
Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten