donderdag 21 februari 2019

Genieten

 
Hallo allemaal,
 
Ik heb weer een kaartje om met jullie te delen.
De digi ligt al een tijdje te wachten en eindelijk is het idee geboren, hihi
 
 
Voor de basis heb ik een mal van dutch Doobadoo gebruikt, 470.713.173. Deze heb ik eerst in kraft en wit cardstock gemaakt en daarna voorzien van het Vintage Babyboy design papier van Noor design.
In de achtergrond heb ik nog gebruik gemaakt van een randmal van Noor design, 6002/0934.
 
 
Het kleuren van deze LOTV digi heb ik gedaan met de ZIG Clean Colors.
Met de Jilliez Artliners heb ik behalve de doodle randjes ook de vogeltjes gemaakt.
 

 
De bezem en schep heb ik gemaakt met de mallen uit de Noor design One of a Kind Spring set.
Zo kun je zien waarvan deze harde werker moet bijkomen, hihi.
 
Het weekend is in zicht,dus ik zou zeggen:
Druk bijna en pauze en geniet van het zonnige weekend !
 
Groetjes !
 
 

 

3 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Lilian,

Wat een kei leuke kaart en dat bezempje en schupje zo cute.

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Dora zei

Prachtige creatie. De bezem en de schep is een leuk detail.

Jolanda Stevens zei

gaaf is de tekst van een stempel?

Een reactie posten