dinsdag 12 februari 2019

Bubble gum

 
Hallo allemaal,
 
Het is weer tijd voor een Jilliez bloghop.
Deze keer staan de Jilliez Metallic Brushmarkers Pastel in the picture.
 
 
De basis van deze kaart is gemaakt in kraft met de Jilliez Contour Creator Emily 
De basis heb ik aangekleed met het Love Story design papier van Noor design.

2018/1010 Jilliez Metallic Brushmarker set Pastel
 
Om het kleurwerk te laten matchen met het design papier heb ik de Jilliez Metalic Brushmarkers en de Jilliez Aqua Brushmarkers met elkaar gemengd.
Zo, leuk om te ontdekken en te proberen totdat je de juiste kleur bereikt hebt.

 
Het mengen van de kleuren heb ik op mijn glasplaat gedaan en van daaruit overgebracht op het papier. Op sommige punten heb ik ook meteen met de stift op het papier gewerkt om net een beetje extra diepte te geven.
 
Ik hoop dat ik jullie weer op een ideetje heb kunnen brengen met deze leuke markers.
Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van:
 
 
 
Groetjes,
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een zoete schattige kaart

Astrid van der Linde zei

Heel mooi gedaan!! Echt ontzettend leuke markers zijn dit! <3

Miriam's creablog zei

wat een snoepje heb je er weer van gemaakt <3

Gerlinde zei

Oh wat een leukerd heb je ervan gemaakt!!

Een reactie posten