zondag 3 februari 2019

Fishing

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag deze cadeau-verpakking om jullie te inspireren.
 
 
De basis van dit cadeau doosje  is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.040). De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers
Opvallend bij dit plaatje is de kleur van de lucht. Deze heb ik met de kleuren uit de gele set gemaakt waardoor het op een zons-opkomt/ondergang lijkt.
 
Aan de waterkant zie je vaak vogels dus die heb ik met behulp van de Jilliez Artliners erbij getekend. Zo handig dat er verschillende puntdiktes in de verpakking zitten. Voor de vogels heb ik namelijk gekozen voor puntdikte 0.3. Voor het doodle randje in de wolken heb ik puntdikte 0.05 gebruikt. Zo kun je dus de perfecte doodle creëren.
 
 
De 7 in het midden van de ster heb ik gemaakt met behulp van de cijfers die bij de Rolodex stans horen. Ook deze heb ik voor iets meer effect voorzien van een doodle randje met de Artliners.
Het design papier wat ik voor deze creatie heb gebruikt is het Lets's Party van Noor design.
Nu nog iets lekkers voor in het doosje en dan hij kan richting de jarige.
 
Ik wens jullie nog een fijne creatieve zondag.
 
Groetjes
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten