dinsdag 29 januari 2019

Sweet Grandma

 
Hallo allemaal,
 
Toen ik deze  nieuwe digi van Mo Manning zag ben ik er meteen mee aan de slag gegaan.
Ik vond hem erg toepasselijk voor mijn schoonmoeder die jarig was afgelopen weekend.
 
 
De basis voor deze kaart heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, 470.713.163. Deze heb ik eerst in wit cardstock gemaakt en daarna bekleed met design papier uit de Endless Love set van Noor design.
Het kleurwerk van deze digi heb ik gedaan met de Zig Clean Colors. Deze had ik al lang niet meer gebruikt maar ze blijven toch echt mijn favoriete kleurmedium. Zelfs na al die tijd gaan ze nog als "vanzelf".

 
Rondom de digi heb ik Embossing Enamel verwerkt. Ook zo leuk om te gebruiken, hier heb ik de Pink versie gebruikt.
De tekststempel uit de Litlle Happiness collectie van Noor design vond ik ook wel erg toepasselijk.
Een van mijn favoriete mallen is de Brach Leaves, 6002/0939 van Noor design. Prachtig om te verwerken bij een bloementoef.
 
Tot zover deze kaart.
Ik wens jullie een fijne dag en graag tot ziens bij mijn volgende creatie !

1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart , daar was je schoonmoeder vast erg blij mee. De digi prachtig ingekleurd.
groetjes Marjan.

Een reactie posten