dinsdag 8 januari 2019

Jilliez Bloghop Artliners

 
Hallo allemaal,
 
Ook het het nieuwe jaar gaan we bij Jilliez verder met hoppen.
Het team is aan de slag gegaan met de Jilliez Artliners Colour.
 
 
Deze mooie pennen zijn natuurlijk heel veelzijdig in gebruik. Naast dat je er natuurlijk mee kunt schrijven zijn ze ook erg leuk om te doodle en patroontjes te maken in je kleurwerk oid.
Ik ben met deze mooie set aan de slag gegaan op de Jilliez Doorhanger.
 
 
Onderaan de deurhanger heb ik het woord Only geschreven met behulp van het letterstencil uit de Scr@p collectie van Noor design.
Eerst heb ik de tekst met de licht groene pen gemaakt en daarna nog wat diepte gemaakt met de donkergroene pen.

 
Nadat ik de digi heb gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmakers heb ik de pennen gebruikt om de kleding van een motiefje te voorzien.

 
Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop.
Voor nog meer inspiratie mogen jullie doorhoppen naar
 
Groetjes,
 
 

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Miriam's creablog zei

gewoonweg prachtig je deurhanger.

jeanette zei

Heel mooi.

Wendy Dierckx zei

Krijg zin in de zomer bij het zien van deze kaart :-).

Astrid van der Linde zei

Heel gaaf Lilian!!

Een reactie posten