zondag 20 januari 2019

Chemische reactie

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie inspireren met deze Memory-dex kaartjes.
 
 
Met de Jilliez mal kun je zelfs 2 mat-lagen maken op je memory-dex kaartjes.
Hier heb ik gekozen voor een witte basis met een design papier (My Favorite Things) laag.
In het midden van beide stroken design papier heb ik de Love mal uit de Little Happiness collectie van Noor design gemaakt

 
De Cute Chemist stempel set van MFT heb ik gebruikt voor de verdere aankleding van de kaartjes. 
Deze heb ik natuurlijk weer gekleurd met de Jilliez Aqua Brushmarkers.

 
Voor nog wat extra "spetters" heb ik nog pailletten toegevoegd.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze "liefdes-onderzoekers" en wens jullie nog een mooie creatieve zondag.
 
Groetjes
 
 
 

1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

Wat twee mooie kaartjes , de kleuren daar word ik vrolijk van, de plaatjes mooi ingekleurd.
groetjes Marjan.

Een reactie posten