zondag 13 januari 2019

Winter Time

 
Hallo allemaal,
 
Met dit winterse kaartje, met als basis Contour Creator Emily, hoop ik jullie vandaag weer te kunnen inspireren.
 
  
De mal heb ik eerst in wit cardstock gemaakt en daarna bekleed met Winter Time design papier van Noor design. In de achtergrond heb ik de skyline van een stad gemaakt met een Creatables van Marianne Design.

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Jilliez Aqua brushmarkers.
Om het geheel nog winterse te maken heb ik twee kalen bomen "geplant" die ik gestanst heb met de One of a kind Autumn set van Noor design.
 
De gefeliciteerd stempel heb ik van kleur voorzien met de Jilliez Metallic Brushmarkers Pastel. Deze geven een mooie subtiele glans.
Een doodle randje met de Jilliez Artliners mag natuurlijk ook niet ontbreken.

 
Na dit winterse kaartje kunnen we ons weer warm knutselen bij de kachel, hihi
 
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten