dinsdag 22 januari 2019

Liefdevolle verjaardag

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag is er feest in huize Sevriens. Renée wordt 10 jaar !!!
Voor haar dus deze kaart.
 
 
Toen ze in de hobbywinkel de Dutch Doobadoo Love mal (470.713.659 ) zag was het duidelijk. Mama, wil je hier een kaartje mee maken voor mijn  verjaardag ?????
Tuurlijk wil mama dat.
 
De opbouw van de kaart heb ik gemaakt nav de sketch van deze maand bij Dutch Doobadoo. In de sketch is alleen de baby mal gebruikt.
 Met het Endless Love design papier van Noor design (6011/0605) heb ik de kaart bekleed. We houden dus de hartjes stijl vast, hihi.

 
De digi van Mo Manning heb ik gekleurd met de Faber Castell Albrecht Dürer potloden. Deze digi vond ik ook weer perfect bij het geheel en Renée passen.
 
Wij gaan er een gezellige dag van maken.
Ik wens jullie ook een fijne dag en graag tot de volgende keer !
 

2 opmerkingen:

Miranda K zei

Prachtig kaartje! Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter. Liefs

Annie H zei

Dat spreekt voor zich dat je jarige dochter hier superblij mee gaat zijn. Je kaart is zo prachtig geworden, ook supermooie papiertjes en digi.
Groetjes, Annie

Een reactie posten